Produk Gaya Hidup Emas

Sekiranya anda menghadapai masalah kesihatan, yang pertama sekali kami syorkan kepada anda adalah mencuba produk Gaya Hidup Emas, keluaran Syarikat Gamat Emas Sdn Bhd.
Berikut ialah produk-produk GESB yang disyorkan untuk Gaya Hidup Emas.

 1. BIOSEED
~ 1 paket 1x sehari

 2. PGP / PGV
~ 1 sudu besar 1x sehari

3. BIO-H
~ 1 paket sebelum tidur

 4. C3 SPIRULINA
~ 1 sudu besar 3x sehari




Pembersihan (Detox) dan Pencegahan - Bioseed  
disyorkan dan bertindak sebagai mencuci bersih sistem usus yang mana turut memainkan peranan untuk membantu menurunkan tahap kolestrol dan mengawal paras gula. Malah, ia turut menyediakan permukaan optimum apabila usus bersih dan menyerap nutriens dengan lebih sempurna serta mengelakkan ketepuan darah dengan kolestrol iaitu mencegah gejala salurdarah tersumbat.

Pemulihan Dalaman - Pati Gamat Plus/Pati Gamat Plus Vita
 disyorkan bagi mengelakkan pembekuan darah. Kesan vasodilatasi ini untuk melancarkan pengaliran darah di samping membantu menstabilkan tekanan darah tinggi. Ia juga membantu menyembuhkan luka dalaman dan luaran malah sel-sel yang rosak akan diganti dengan sel sihat. Kesan anti radang membantu menyurutkan bengkak dan mengatasi masalah radang. Membantu meningkatkan metabolisme badan, menstabilkan paras kolestrol dan gula dalam badan

Mengembalikan dan Regenerasi - Bio-H 
disyorkan untuk meningkatkan Hormon Tumbesaran (HGH) mengandungi bahan yang merangsang kelenjar pituitari anterior di bahagian otak manusia untuk merembeskan HGH. Ia juga berkesan untuk mengurangkan lemak, meningkatkan tenaga, meningkatkan keupayaan jantung, menguatkan immuniti badan dan tulang, menganjalkan dan menegangkan kulit serta menghilangkan kedutan dan selulit.

Melengkap dan Memangkin - C3 Spirulina 
 mengandungi hampir kesemua nutrien yang diperlukan oleh badan. Coenzym Q10 bertindakbalas menghasilkan tenaga. Chlorophyll berperanan membersih dan membina darah. Ia juga menyokong peranan darah mengangkut nutrien dan oksigen. Ia sama fungsi dengan sayuran hijau. Vitamin C adalah untuk melengkapkan agar pemakanan ini mengandungi kesemua jenis vitamin.






Testimoni produk Set GAYA HIDUP EMAS GESB

Gamat merawat dari dalam !

Encik Alias bin Mat Diah berumur 55 tahun. Pada April 2010 beliau disahkan telah mengidap sakit jantung, kencing manis, darah tinggi dan radang hati.
Beliau telah pun menjalani pembedahan tetapi selepas 2 bulan masih mengalami kepenatan, pedih hati dan kembong perut.
Alhamdulillah..Setelah beliau mengamalkan Set Gaya Hidup Emas GESB..Kini beliau dapat menikmati semula nikmat kesihatan..semua dengan izin Allah






"Untuk ORDER Segera"
 >> CALL/WHATSAPP - 011 6351 8322 << 


>> CALL/WHATSAPP - 011 6351 8322 <<


No comments:

Post a Comment